Andra upplagan... lägre pris...

Då var andra upplagan av "En Morgondag I Tystnad" på tryckeri. Känns skönt att denna upplaga och alla framöver kommer vara helt korrekta om man säger så. Jag har under veckorna fått hjälp av flertal med korrekturläsning och i den sista som läste igenom tillsammans med mig igår kväll hittade förvånansvärt 14gramatik fel och 34!<felstavningar… jaja, vill i alla fall tacka alla som hjälpt mig med korrekturläsningen. Alla har märkt olika saker, och alla har gjort ett super jobb.

 

 

*Som tack till ni som korrekturläst boken, ville jag bara säga åter igen TACK, ni kommer bli administratörer på ”fan´s” sidan "En Morgondag I Tystnad" på facebook och ni kommer givetvis få ett exemplar var ur upplaga två*


Som sagt, andra upplagan finns snart i din bokhandel / boknäthandel, med bättre villkor och lägre pris.  och till alla bibliotek och skolor som än inte införskaffat den… gör det!, det är en utomordentlig bra ”ungdomsbok”. När upplagan är klar ska jag även sända en bok i utbyte med författaren Jonas Gardell, som jag videobloggade om här om veckan, ska bli riktigt kul att få höra ett utlåtande av en sådan veteran till författar världen.


*Enormt stort TACK också till alla som köpt första upplagan, och köpt slut på den!, utan er vore inte andra upplagan en möjlighet och utan ert stöd hade det inte blivit en sådan utomordentlig storsäljare*


Michael Jackson - Man In The Mirror


Kommentarer
Postat av: Electrico

Nice blogg, nice header! :D

2010-05-13 @ 21:46:51
URL: http://electrico.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0