Dålig uppdatering... sorry...

Dålig uppdatering, ja, jag vet, sorry. I vanliga fall brukar jag inte blogga under helgerna, eftersom jag oftast har fullt upp, men nu har de även gått några vardagar utan uppdatering... aja...

 

 

I Fredags som var så hade jag och älsklingen fått biljetter till Joe Labero i Skellefteå. Det var helt magiskt, helt grymt förbryllande och helt galet underhållande och humoristiskt. Innan vi for hem till Piteå på kvällen träffade vi en hel "bunt" med brudar utanför Okq8, en massa vänner till älsklingen ifrån hans skola, tydligen läser en hel del av "er" min blogg... tack för det!

Idag har det varit student bal i Piteå, massvis med snygga unga killar men framförallt massvis med snygga tjejer i makalösa klänningar. Nu lagom i student tider så har jag i ödes ironi sökt högskola, ja, hör och häpna. Alexander ska tillbaka till skolbänken igen. Tar examen Hösten 2012 då.

 

Men livet är stabilt, och saker och ting liksom läggs på plats igen. Debutromanen säljer fortfarande avsevärt bra, och det är mycket glädjande. Med lite efterforskning så är det en stor andel Göteborgare som både läst och vet om boken, kul !

Annars har dagarna varit rätt lugna. Roger är och bor hos mig; han är på ”diet” veckor eftersom han är lite tjock, men jag tror ärligt talat att han gått ner en hel del på sisstånde. Ikväll blir det att chilla med en febrig och förkyld älskling, så de blir väl film och glass.

 


Kommentarer
Postat av: Tobias

Hälsa att han ska krya på sig :o <3

2010-06-22 @ 22:28:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0