Goodmorning beautiful

Trots att regn, vind och kalla sommar vindar dominerar, känner jag mig fridfull, lugn och i ro. Det senaste dagarna som passerat har varit rätt ointressanta och händelselösa, men ändå fantastiska. Det har get mig mer egen tid, och vila. Men även lite nytta igenom hemma sysslor.



Bäst av allt är att jag tagit mig tid att spela piano... något som jag inte gjort på länge. Äntligen har jag ackorden till en kanske lite "anonym" låt, men helt klart en av mina största favoriter. Jag kan inte sluta tänka på ditt vackra ansikte, ditt leende och kärleken, när jag lite nervöst med spänning sätter mig ner och spelar och sjunger med i
"Goodmorning beautiful" av Martin Stenmarck.



"Varje kväll när jag lägger mig vid din sida, så vet jag att det är rätt"
"och varje morgon jag vaknar, så vet jag;  att jag vill somna med dig en natt till"


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0