Ny kontorshörna

Hej bloggläsre. Hoppas ni haft en lika rolig, intensiv och trevlig helg som jag har haft. Har hunnit med en hel del... som jag bloggade om i föra inlägget. Idag är det måndag och jag har inte gjort så överdrivet mycket. Sovit gott, och ätit gott. Hunnit städa lite och varit ute med min lilla vovve Roger på långpromenad.



Har dock hunnit klart att färdigställa min "kontorshörna" i min lägenhet. Känns skönt att ha en speciell plats för min laptop och kunna "jobba" och i ordning kunna sköta allt från författarskap till ekonomi. Är riktigt nöjd. Byggde ihop ett eget laptop bord och införskaffade lite lådor och pärmar tillsammans med en anslagstavla med whiteboard. Vart riktigt snyggt och bra!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0