Jävla "touch effekter"

Hej bloggen och läsare. Idag är det söndag den 2Maj och våren är... ja.... inte i Piteå i alla fall. Det är mulet och kallt (typ 2plusgrader) och snön ligger fortfarande i drivor längs med väggarna och på gräsmattorna. Tillsammans med grus och slask så blir det gråt och smutsigt, inte alls kul.

Jag tänker på en god vän som i detta nu säkert sitter och njuter av en kall mjukglass i solen i det södra delarna av Sverige tillsammans med tre stycken underbara söta barn. Aja, jag unna henne det, önskar bara jag också kunde varit med ^^




Igår fick jag dock äntligen till min LG K750 att fungera igen. Är det någon mer än jag som är lagom less på "touch effekter" (knappar) som inte fungerar. I mitt fall kunde jag inte ta bort gammal sms eller samtal. Det resulterade i en proppfull telefon som slutade fungera. - Tack pappa som hjälpte mig en hel del ang detta, ville bara säga att nu fungerar allt som det ska, även om  "touch effekterna" fortfarande inte fungerar. Ett plus med detta var att jag kunde få ut lite bilder fån mobilen och in i datorn, så jag tänkte ladda upp lite... för er läsares skull...



Hoppas ni får en trevlig söndag.
Det ska jag ha tillsammans med min "snutis" han är underbar ♥


Patrik Isaksson - Hos dig är jag underbar


Kommentarer
Postat av: DAVID

touch är sämst:(

2010-05-07 @ 22:50:01
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0