Har sommaren nåt Piteå!?

Sommaren har nått Norrland och Piteå. Kan inte sluta tjata, men det är likvärdigt medelhavs klimat här just nu. Jag njuter av hemmagjort iste tillsammans med några goda vänner på min balkong. För första gången på mycket länge känner jag mig lycklig, ja, liksom sådär fridfull i min själ. Jag ler utombords lika väl som inombords. Jag har det jag "har", och det är precis lagomt, av allt. Jag är så upprymd av sommaren, av kärleken, av livet i stort, ja, livet är gott och leva!, Något jag ska fortsätta med, och jag älskar det!

David Gray - Sail Away


Kommentarer
Postat av: Mamma

HÄRLIGT! Pappa och jag blir också lyckliga av att läsa att du är lycklig! Fortsätt att njut av livet, för det har mycket att ge, men även ta...

KRAMA från Mamma och Pappa

2010-05-16 @ 18:14:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0