Fem punkter . . . . .

Hej bloggen, fem nyheter, eller vad jag ska säga. Skulle kunna skriva långt inlägg, men gör det istället innehållsrikt och kortfattat.


Ett. Hittade massa gamla bilder på mig när jag överförde datorminne till den nya, riktigt kul. Tillexempel denna bild trodde jag var lost forever, men nä då, den fanns där bland allt bråte. Tänk att man varit riktigt snygg i unga dagar … (Nordanå området, Skellefteå, 2006)


2006 / Idag (07-05-10)


Två. Ser att bloggens statistik ökar, även kommentarerna, riktigt kul och motiverande. Far till Skellefteå idag, blir att besöka familj, vänner och pojkvännen såklart. Blir att äta grillat idag som pappa gör så bra, hemma i mitt barndomshem. Vi ska även träffa delar av hans familj och släkt i helgen som jag ser fram emot, (få se vilka filurer man ska få som *ingift släkt)




Tre. På lördag mellan 9-18 så kommer jag delta på stora kongressen för RFSL på Medlefors. Kommer nog få det riktigt trevligt med förhoppningsvis många nya möten. Tillsammans med en god vän ”Anders” skall jag ha ett utställningsbord för min debutroman ”En morgondag i tystnad”. På plats kommer du även kunna läsa artiklar ang boken som varit, bland annat dessa:



PS. Lördag den 8maj, Skellefteå, Medlefors. Köp ditt exemplar, direkt av MIG; och få det signerat. (exklusivt pris endast för tillfället 150:-) DS



Fyra. Vill bara tacka min vän Nina för otroligt fin vecka. Jag har aldrig varit så mental med henne för, men jag har ärligt talat inte heller skrattat så intensivt som vi gjort tillsammans denna vecka. Tack!




Fem. Andra upplagan är på G. Inom loppet av några dagar kommer andraupplagan av debutromanen ”En morgondag i tystnad” ut på marknaden. Det har och är många efterfrågningar eftersom första upplagan är slutsåld. Den kommer finnas i fler näthandlar och priset för dig som konsument kommer bli längre en tidigare också. (Är du fundersam på vad boken handlar om? Kolla ”Fans” sidan på facebook med samma namn som titeln. Bokia bokhandel kan också beställa hem den om du frågar, den säljs bla. på Bokia.se)



Så nu kvarstår endast. Trevlig helg läsare!

Kommentarer
Postat av: DAVID

jo 18 är en bra ålder! vilka känner du härifrån då? och jag jobbar inte för någon agentur haha men skulle vilja göra det:)

2010-05-08 @ 12:17:02
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: Mio

Hej killen:) Det va längesen jag hörde eller såg dig. Inte så konstigt kanske eftersom att vi bor i olika delar av landet:/ Har läst en hel del av din blogg, roligt att höra att du skrivit en bok:) Ska försöka kolla om jag hittar den någonstans, hade varit roligt att läsa den:) Jag hoppas att du har det bra och det glädjer mig att läsa hur bra det går för dig. Själv gifte jag mig förra året och ska ha barn i Augusti:) Jag hoppas att vi kanske kan ha lite kontakt framöver. Ha det bra:) Kram Mio

2010-05-10 @ 12:25:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0