Är detta resultatet?



Är detta resultatet på en nästan sex månaders plågsam, kall, mörk vinter som nu har anlänt till norrland och Piteå?, en varm, solig och nästan till helhet vindfri sommar!?, ja, just nu känns det som att väntan var värd all möda och all ångest. Äntligen är det sommar, och de är med besked!


David Gray - You're The World To Me

Jag tror inte jag är ensam när jag njuter och sprudlar av energi. Endast en födelsedag skulle kunna toppa en dag som denna, så jag säger ”grattis mamma”. Jag har allt jag behöver, och inget verkar kunna rubba min livsrytm just nu. Dagen har bjudit på mycket fint förutom vädret också. Årets första fotdopp har ägt rum… finns det något så skönt som att sittandes gunga med benen och doppa tårna i det fortfarande kalla havs vattnet?, För extra njutning tog jag mig en iskall öl i samma veva samtidigt som jag lyssnade på sommarmusik ur min iopd, livet är allt gott att leva!,  jag saknar inget!



Senare idag blir det årets första grillning för min del. Förutom egenskapad potatis sallad så har jag nu förberett köttet i hemmagjord marinad som nu får ligga och dra till sig. Ikväll kommer bli chill, tillsammans med min älskade kommer vi avnjuta god mat, öl, vin och romantik… jag längtar redan.

Hoppas ni läsare har en lika njutningsfull fredag som jag, så återstår endast att önska, god helg!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0