Många tankar som inte får plats

Det finns mycket jag skulle vilja skriva om i detta inlägg. Mycket på tanke att det var ett tag sedan jag skrev sist. Men det får tänka några av det kommande dagarnas inlägg istället.

Poesi "Molnen har skingrat sig och solen tittar fram på klarblå himmel igen. Värmen stiger och snön tinar sakta upp. Vattnet forsar ifrån stuprännorna är fulla av förra höstens löv och barr. Våren är långt borta, men tecknen börjar komma. När kvällen kryper närmare sjunker temperaturen och istappar bildas och hänger och smyckar stadens bräckliga tak. Stjärnhimmelen lyser upp det totala mörkret ifrån det norrländska skogarna. Snön faller igen, sakta ner på baken och stigen bakanför mig. Det känns så långt bort, men ändå så nära."

Carola - Håll mitt hjärta


- Ett förlåt, det betyder så mycket. Det är så starkt. Den gångna tiden har bjudit på mycket fint, minesvärt. För mig personligen, även många skratt och leenden. Men den gångna tiden har även varit full med "skitsnack". En vardag fylld med irritation och oro. Ja, jag är inte förvånad, och jag är inte obrydd. Nej, jag rycker inte bara på axlarna, men nej, jag orkar inte heller alla gånger ta saken i egna händer. Jag ber om ursäkt. Förlåt. Jag bryr mig, glöm aldrig det.



070310 - Jag Älskar Dig - "Jag känner mig trygg och säker i din närhet, med tanke på att jag vet hur mycket du älskar mig. Den här värmen är något jag vill ge dig därför att du är ljuset i mitt liv. En sak är säker, min passionerade eld för dig kommer aldrig att slockna. Det är av kärlek jag säger detta: Jag hoppas jag får dö före dig, dö för att slippa längta efter dig. Kom alltid ihåg, vad än som händer. Jag älskar dig, och du är den jag vill bli gammal med."

Kommentarer
Postat av: Du vet veeem

Det känns skönt att det är löst mellan oss. Du är på tok för viktig för mig för att släppa för ett sånt missförstånd. Du är min bästa killkompis och kommer nog förbli det länge till. Love you

2010-03-10 @ 02:16:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0