Jag vill tillbaka ...



Vill bara upplysa alla "Taizé" älskare; Nu finns det flesta och det bästa, låtar på SPOTIFY som "Bless the lord", "Wait for the lord" "The kingdom of god" "laudate omnes gentes" "Menie hoffnung" (Sök endast på ordet, platsen, TAIZÉ)


The Kingdom of God



Laudate omnes gentes







Bless the Lord

Wait for the Lord

 

Grundaren av Taizé - Broder Roger

Gud, jag kommer aldrig sluta minnas, aldrig glömma denna plats på jorden som givit mig och många andra otroliga minnen för livet. En plats där jag hittat "hem". En plats jag kommer och skall tillbaka till. Ps. Tack min vän, du som tipsade mig om detta. Ds



Kommentarer
Postat av: Linda

Taizé är en plats som man alltid kommer hålla varmt om hjärtat! VILL DIT IGEN :)

2010-03-12 @ 09:34:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0