... Jag tar en paus



toner av musik
ekar ut
stegen nyligt trampade
lämnade fotspår

en vindpust i mitt ansikte
kyliga andetag
solen som värmer
tankarna flödar

ord skrivna
landar svart på vitt
känslan av evighet
något nytt

jag tar en paus
jag behöver en stund för mig själv
där tanken får mogna
och där tåren vår landa

jag tar en paus,
en paus
en paus för mig själv
en paus för ett tag

Sissel Kyrkjebo - Should It Matter



Jag vet
din sorg och din oro
jag tänker på dig min vän
tiden var inne

stunden var kommen
det finns säkert en mening
även om tanken är oresonabel nu
och inte klarnar heller

jag finns för dig
jag sörjer jag med
jag tänker på dig
du finns i min bön

 

R.I.P

din far


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0