Föreläser i "dyslexi" och konsten att "Skriva en bok"

Otroligt mycket att göra just nu, förlåt för dålig uppdatering.


Var med på Qx´s förstasida igår, fan så tufft. Nu alldeles snart beger jag mig iväg emot

Skellefteå för att föreläsa på folkhögskola, dagens ämne är:

OMG!, är med på förstasidan i tidningen QX (qx.se)

(Sveriges största Gaynyhetssajt)(över 90.000 besökare per vecka) ^^



Bilden: Ullared-Mattiaz här med författaren Alexander Burman (debutromanen "En Morgondag I Tystnad"


Läs Mattiaz blogg <<
Så nu har ja börjat att ta tag i små saker i livet som jag ska ändra om.
Killen här uppe har precis släppt en bok som jag kommer att skriva om snart;)
Alexander Burman ;)>>

Kommentarer
Postat av: Siv

Författaren...proffsigt låter det ju :)

2010-03-26 @ 00:13:22
Postat av: luffi

Hey Alex!



Så du har hittat in till mig, har kollat in din blogg innnan (vän till Johan) så han har visat din blogg.



Allvarligt så vet jag itne vem doktorn är och skulle själv vilja veta lite mer om han... men han dyker bara in då och då!

2010-03-28 @ 22:12:29
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Marianne (Lottas mamma...du vet =) )

Hej, Alexander!

Jag har läst din blogg och fastnat i det du skriver. Så många djupa tankar/insikter.... Ska strax beställa din bok som jag är så nyfiken på. För att göra det hela kort så är jag specialpedagog på en skola i Ske-å kommun. Arbetar som du förstår med flera elever med olika svårigheter - där ibland dyslexi. Läste att du tar på dig föreläsningar och undrar om du kan tänka dig att komma till en grundskola och prata om dina erfarenheter och de budskap du har till både personal och elever? Nu är jag ju inte rektor på min skola och bestämmer inte =) men vet att jag kan påverka mycket som jag anser är bra för våra elever. Hur ser du på att göra ett besök hos oss? Är det något som du skulle kunna tänka dig? Låt mig i så fall veta arvode och omkostnader så kan jag förhandla med min chef. Många kära hälsningar från Lottas mamma, Marianne.

2010-04-05 @ 21:30:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0