Tack för motivationen...

Hej Hej bloggen. Varit lite dålig på uppdateringen här om dagarna, mycket beror på ett besök i Skellefteå som hindrat mig till skrivandet. Har haft en skit mysig och kul helg där. Har varit så sjukt mycket roligt som hänt men bäst av allt var nog kvällen tillsammans med mina bästa barndomsvänner. i 17 långa underbara år har vi hållit ihop, igenom allt, och alltid. Tack för vänskapen grabbar!



Nu har jag även gått igenom Romanen med nära och vikta människor i mitt liv. Romanen har fått sina första kommentarer och jag är extremt stolt med tanke på att vara dyslektiker att kunna åstadkomma något så stort som att ge ut en bok. Fick också här om dagen ett mail från en "random". Han tackade mig för att ha get honom och hans bror "ork & motivation" i deras skrivande och läsande med tanke på att det också har dyslexi. - Tack, det motiverar mig också måste jag bara säga.



Söndagen kommer förhoppningsvis bli lugn och chill. Jag ska ta itur med lite saker men annars bara mysa tillsammans med vovven min. -Tack för att ni förgyller min vardag.

Charlotte Perelli - Hero (instrumental)


Kommentarer
Postat av: M

Mycket bra skrivet, och snygg uppdatering! Många Kramisar!

2010-01-24 @ 14:39:38
Postat av: Ryggälskaren

Jag ska SÅ läsa din bok!! Längtar efter att få ha den i handen! <3

2010-01-25 @ 13:29:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0