Söndag...

Söndag, guds vilodag sägs det. Sov till kl.09.00 efter att ha släpat mig ifrån soffan och tv igår kväll där jag lyckades somna till framför Robinson. Idag blir nog en rätt chill dag. Städade igår och åt gott. Idag får jag lite besök på förmiddagen och jag hade nog hoppas på att kunna ägna kvällen åt några polare.

Damien Rice - 9 Crimes


Är rätt "sliten". Tar på krafterna och jobba känner jag, var ju ett tag sedan sist, och nu helt plötsligt 100% igen. Men kul är det. Det blir en hel del jobb på sidan av med debutromanen, men det är bara ett rent nöje. Längtar tills det 100exeplar som skall signeras och numreras kommer hem till mig. Så man får börja någon gång. Och roligare ska det bli att få skicka och även dela ut dem. Längtar. Den går även att beställas av privatpersoner på litenupplaga.se. Nu ska jag ut med lilla vovven Roger som sen idag får fara hem till Skellefteå och till mormor. Tjao Tjao så länge.


Kommentarer
Postat av: Hjärteflickan

Nu gick det igenom :D Betalningen bör vara dig tillhanda imorgon :) Om det är Diana som i "Diana och Erik" tror jag hon bor i huset bredvid, så om du önskar kan jag bara gå över med den. Det är nu knappt 50 meter ^^

Och - slit inte ut dig helt, ta det lugnt också! Funderar på att snart komma ned till Stockholm och våldgästa lite folk. Är bra om du är utvilad tills dess ;)

Kram kram :)

2010-01-31 @ 13:24:29
URL: http://ceralia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0