Snart ... Snart...

Snart är det sista pusselbitarna på plats.

Det är en skön känsla när jag snart efter är 6månader, (180dagar) lämnar över ett projekt till en mycket nära och speciell vän. Det är självkart romanen jag pratar om. Efter en lång tids skrivande och drygt en månads redigering och grafisk utformning av layouten för boken så är snart jobbet över. Under nästa vecka kommer den skickas på näst sista steget före en korrekturläsning före tryckeri. Som det ser ut som att tids schemat håller enligt planering än så länge.

Hoppas bara jag kan slippa vara så förkyld så jag orkar med slutspurten nu...

Ps. Tack för all respons runt om romanen. Det 100 exen som signeras och numreras är snart uppbokade, men än finns det några kvar! Någon som inte hunnit föranmäla sig till bokdebuten? Inom snar framtid kommer mer att avslöjas runt om romanen, handling, titel, layout osv. Ds.

Kommentarer
Postat av: Siv

När!? ser fram mot :)

2010-01-10 @ 17:41:22
Postat av: Malin

Ja har du nåt ex kvar så tar jag gärna en! :)

2010-01-12 @ 08:35:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0