Över 30 000 ord... Jag tar en Paus...

Hej hej alla bloggläsare. Ja, hur ska jag beskriva min dag. Den har besått av korrekturläsning av Romanen min. Jag tar nu en liten paus, det känns som om bokstäverna faller ifrån pappret.

Snart ska Romanen korrekturläsas av en annan innan provtryckningen sker. Det börjar kännas riktigt verkligt nu, och även oron börjar komma ifrån min sida. Fler och fler börjar också fråga runt om Romanen, och det känns riktigt kul med respons. Om några dagar skriver jag förmodligen kontraktet med bokförlaget. Då finns igen återvändo. Snart är det verklighet. Detta är vad som är gjort, och vad som är kvar innan den finns på marknaden i februari.


Manus - √
Konfiguration - √
Pris - √
Typsättning - √
Omslagsbild - √
korrekturläsning - snart
Provtryck
Godkänande av provtryck
Tryckning
Försäljning

Kommentarer
Postat av: hemlig

Har du till och med fått ett kontrakt med ett förlag? :) Vill gärna höra mer om omständigheterna kring din roman!

2010-01-13 @ 13:52:06
Postat av: E

Asså du är verkligen en idol! Way to go

2010-01-13 @ 17:32:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0