Hissa och Dissa !

Hej hej alla bloggläsare. I helgen som varit har ni slagit besöks rekord.!, det tycker jag är riktigt kul. Många kommentarer börjar ramla in också, mycket om debutromanen men även på andra inlägg. Det ska ni veta!, det motiverar en att fortsätta!, riktigt kul.

 

För en gångs skull på senaste tiden så ska jag inte skriva om debutromanen. Jag hoppas däremot att ni sätt trailern om den, om inte? Gör det, kommentera gärna!


Agustina - Sweet and low (acoustic)

 

Ikväll har jag suttit och tittat på idrottsgalan. Jag förstår mig ärligt talat inte på sådant längre, var det någon mer som tittade? Jag skulle gärna vilja veta vem det är som skriver ”manus” för galor i dagens Sverige. Vars är den bra –Humorn?, -Det fina berörande talen?, -Bra gäst artisterna? Nä, tyvärr. Jag är lite idrottsnörd när det gäller och följa idrotten, men denna gala kan dom lika gärna lägga ner. TUMMEN NER för Idrottsgalan!

 

TUMMEN UPP däremot till alla hjärtan där ute. Jag menar alla vänner!, alla som bryr sig. Ska inte nämna namn, för då är det lätt att man glömmer någon. Utan jag säger istället –”du vet vem du är” – ta åt dig!. Tack för god vänskap, oavsett form och nivå, även om den är skattemässigt en, så tackar jag för god vänskap. Tack för all uppvaktning runt om debutromanen, och tack för att ni finns där!

Gör som jag!, ta ett geléhjärta för varje vän du tänker på, och må riktigt gott !

 

PS. Flera som är oroliga att debutromanen inte kommer räka till?!, ingen fara!, det kommer tryckas så pass många så att det täcker efterfrågan. Därefter om efterfrågan ökar och kvarstår kommer den tryckas i fler upplagor!. DS


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0