Grattis ! ....

 

 

 

DU som förgyllt mitt liv. Du som funnits vid min sida så många år. Dina små steg som tassar fram igenom skog och mark. Du har gett mig så många fina minen och så mycket glädje.

Du som tröstar, lyssnar och du som förstår.

Med din närhet och din värme omsluter du mig och mitt hjärta av kärlek.

Åren går och vi får allt mer gråa hår. Men än så sitter charmen kvar. Lusten till lek och bad. Ibland är du lite grinig men för jämnan glad.

Du får den tuffaste bov att krypa under bords men en gäl pipig röst. Din charm fäller alla, och dina ögon säger vad du vill ha. Du är och förblir alltid min bäbis, du förblir alltid min skatt.

 

De jag ville säga var Grattis!,

Grattis på din dag, 10år (9januari2010).

Tack för alla minen,

Tack för kärleken,

För att du finns,

Jag älskar dig,

min lilla vovve.

Lilla Roger.


Kommentarer
Postat av: BECKA

Hej :) Vad fin hund du har :) Grattis till honom!

kram på dig! /Becka

2010-01-09 @ 20:49:12
URL: http://beckaas.se
Postat av: Marcus

Tänk att det är 10 år ändå. Gosh. Tiden går fort :D

2010-01-13 @ 20:54:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0