En aningen less...

Tänkte inte använda min blogg som något ”kasta skit rum” som många andra bloggar gör. Inte eller hänga ut någon på ett negativt sätt, nej inte det heller. Men jag kan inte låta bli och kommentera detta, även om jag ska göra det lite diplomatiskt.

 

 

*** Fick här om dagen en kommentar. Som jag självklart inte accepterade. Men det stör mig att samma dryga person (jag vet vem du är) med samma IP-nummer (inte så svårt å leta fram) skriver nedvärderande kommentarer. Förmodligen har du allt för lite att göra, eller på tok för lite förstånd, men hur som helst. ***

 

 

Här är två av många”härliga kommentarer” från denna person.

 

- Läste att du ska släppa en roman, kul. Men, hur fan ska du ha lyckats skriva en hel bok om du inte ens kan stava till ”debutroman” som i detta fallet är ett ord, och inte två, som du skriver det ”debut   roman”

- Kan du försöka använda ett stavningsprogram eller något?, jag kan inte läsa din blogg utan avbrott.- Invandrare!



 


Svar på tal.


Jag brukar få höra att jag är poetisk och har skriftens gåva, trots min dyslexi. (Dyslexi - innebär svårigheter med att läsa och skriva.) För du som inte visste så har jag dyslexi, ingen hemlighet från min sida. Jag älskar att skriva och utmaningen med det. För mig är det en utmaning. Just därför har jag skrivit en Roman som kommer komma ut februari 2010. Jag hoppas på ditt stöd. Jag hade stöttat dig, om du nu åstadkommit något liknande. -Har du det?, hur många böcker har du släppt?, nä, just det, tänkte väl det...

 

 

Sen på tal om invandrare. För de första; jag vet inte hur du tänker, men jag anser det vara nedvärderande emot dom som inte har ett Svenskt ursprung om du nu tror att alla invandrare inte kan prata/skriva Svenska. För det andra, så är jag adopterad, inte invandrare, om du själv kan lista ut vad skillnaden är?, rent grammatiskt.

_______________________________________________________________________________________________

 

Men hur som haver, kul med kommentarer. Kul att det är jag själv som godkänner dom före dom publiceras. Kul att du skriver så ofta i min blogg. Synd att du inte fattar att jag med detta inlägg är less på din uppmärksamhet.

 

Ville bara avsluta med och säga.

"vi kan inte rå för vilka vi är, hur vi blev. Alla är vi olika, men vi är alla UNIKA"

(bilden får tala för sig själv)

 

 

Det var allt. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Siv!

Du är mer än du har blivit!!!

Kram!

2010-01-19 @ 23:19:14
Postat av: Kajsa

Du visar att vi som har dyslexi kan lyckas ändå! Fortsätt som den person du är! Kram

2010-01-19 @ 23:48:28
URL: http://kottepotte.blogg.se/
Postat av: ...

Den där människan vet ju inte vad han/hon pratar om. Fortsätt som du gör !

2010-01-20 @ 08:35:14
Postat av: Ola

Någon som har för mycket fritid...

2010-01-20 @ 11:12:04
Postat av: Ryggälskaren :D <3

Du skrev verkligen ett inlägg om detta, och bra blev det. Jag hatar när folk inte vet vad dom pratar om och bara kritiserar. Tänk på vad ni säger, ni sårar människor lättare än ni tror!

2010-01-20 @ 11:35:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0