DEN ÄR FÄRDIG !

Äntligen! Eller vad säger man? Det är en otrolig känsla av prestation jag genomsyrar just nu när jag den 13 januari 2010 Säter sista punkten i ett drygt halvårs arbete tagit mig igenom. Det känns overkligt att pennan tillsammans med tangentbordet skapat en ROMAN. Bilder gestaltar min känsla av att den verkligen ”växt”  fram med tiden.



Av en känsla påbörjade jag något som idag är en ROMAN, ett första verk i livet som jag stolt kommer dela med mig av. Med drygt 32 000ord, 129sidor, en handgjord bok layout skickar jag den imorgon till en sista korrekturläsning av en god vän till mig. Hon blir den första som får läsa ROMANEN innan den därefter skickas in för provtryckning och godkännande av mig själv. Därefter produktion och därefter försäljning!



Genom allt - Carola
- Känslan är densamma -

Jag har med anledning av ROMANEN skapat en ny Hotmail adress som jag kommer använda som bollplank emot frågor som ni vill att jag besvarar i början av februari 2010 veckan före den kommer på marknaden.
– välkomna och skicka dina frågor till [[email protected]].

PS. Glöm inte kommentera detta inlägg. Har du dessutom inte efterfrågat
att få just ditt ex numrerat och signerad så gör det isf, jag och ROMANEN finns till för er. DS.

PS. Tack för allt stöd DS.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Grattis...eller vad säger man?! ;)

vad kul Alexander!!

Och så bra som du skriver och formar ord så vet jag att detta kommer att bli hur lyckat som helst :)

jag ser fram emot den nu ;)

KRAM!

2010-01-13 @ 20:10:39
Postat av: shanna

vad handlar boken om?

2010-01-13 @ 20:49:31
URL: http://shannita.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Guuuud vad jag längtar :D Vill bara ha den nu så jag får läsa den :D Du hör gärna av dig någon helg så kanske man kan hitta på någe me Pitborna(Robin, Åsa, mm) skulle vara skit skoj :) Puss Puss Kram på dig!

2010-01-13 @ 21:39:37
URL: http://kottepotte.blogg.se/
Postat av: Johan Nordin

Börjar med att säga Grattis, kan tänka mig att det är en härlig känsla att ha en egen bok att vara stolt över

Jag skulle gärna vilja veta vad den handlar om i korta drag

Jag håller själv på att försöka skriva en bok och tänkte om du kan tänka dig att dela med dig av några råd eller tips hur jag bäst går till väga, för tillfället känns det mest som att jag famlar i mörkret mot något jag inte riktigt vet vad



Skulle vara dig evigt tacksam!



2010-01-13 @ 23:58:22
URL: http://johannordin.blogg.se/
Postat av: Johan Nordin

Tack så väldigt mycket Alexander!



Det var väldigt bra tips som jag inte tänkt på själv utan skrivit då och då utan att det egentligen faller samman men jag ska försöka hitta den röda tråden och binda allt samman!



Kommer fortsätta läsa din blogg!

2010-01-14 @ 09:11:24
URL: http://johannordin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Grattis vännen, du kan verkligen vara stolt över dig själv :) Jag vill ha ett numrerat och signerat ex. men det vet du nog redan :)

Puss och Kram på dig! <3

2010-01-14 @ 09:38:03
Postat av: hemlig

Vad anser du om ditt eget språk? Jämför du dig med någon särskild författare? Vilka är dina litterära referenser?

2010-01-16 @ 03:19:36
Postat av: Kenta

Hejsan Alexander!



Jag skulle vilja ha ett exemplar av din Roman, signerad och klar...



Ha det bra!

2010-01-16 @ 15:02:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0