3st Länder i Över 25st större städer, och 244 förbeställda exemplar!

Sitter sent uppe denna tisdagskväll eller ska jag säga onsdagsmorgon?, jag sitter och går igenom muntliga som skriftliga ”förbeställningar” av debutromanen EN MORGONDAG I TYSTNAD. Första upplagan i tryckeriet kommer ligga på 200exemplar. Det roliga är att: Efterfrågan STÖRRE. Det har förbeställts 244st exemplar till 3st nationer ifrån drygt 25st olika större städer. Idag kan jag avslöja att debutromanen är på väg till tryckeri. Jag kan också avslöja att den kommer ENDAST kosta 159,90:- svenska kronor.





[Under gårdagskvällen fick jag min första beställning ifrån Finland. KUL =) ]
[NICE, en söt människa i Jakobstad kommer längta efter "posten" om mindre än en månad]



(Under kvällen som gick tittade jag även igenom vem som "fick" vilket NUMER av de
100 första förbeställda exemplaren som sen skall NUMRERAD och SIGNERAS före försäljning)

[Det kommer komma tillfälle och möjlighet för signerade exemplar eftersom jag
mycket troligtvis kommer besöka större städer där köparna finns.]
[Piteå, Luleå, Skellefteå o, Stockholm än så länge]


- Det har förbeställts 244st exemplar till 3st nationer ifrån drygt 25st olika större städer -

- Inte beställt ännu? OSÄKER? maila mig på -
- [email protected] -



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du sälja dom i butik också?

2010-01-27 @ 11:39:05
Postat av: Ryggälskaren

Mitt hjärta dunkar, jag känner ett välbehag i hela kroppen, Jad kan bara inte sluta flina för mig själv. Du är en söt människa Alexander! <3

2010-01-27 @ 12:13:36
Postat av: Håkan & Nettan

Hej Alle!

Hoppas att allt är bra med dig!

Jag och tjejen vill ha ett ex av din bok. Självklart måste du ju öka värdet och göra den speciell för oss! ;) Vi kan ta det nästa gång du är hem! :)



Kram Håkan & Nettan

2010-01-27 @ 23:34:43
URL: http://mropel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0