- Nu lägger jag locket på -

Ett halvår har snart gått. Nu förblir "vi" endast ett vackert minne. Endast ett tack för tiden. Igenom en symbolisk handling lägger jag locket på. Ja, jag går NU vidare. "Du, vi" är begravda i en vacker svart förgylld guld låda. Där finns allt kvar. Allt som finns kvar läggs ner. EN vacker tid. En tid som är över. Jag stänger nu locket, och lyssnar en sista gång på "No Promises - Shayne Ward", den jag hörde för första gången för snart dryga fyra år sedan. Stänger locket för att sedan för alltid minas. För att, för alltid, från och med nu... kunna gå vidare.

Tack... Tack ... Tack ...


Shayne Ward - No Promises







Kommentarer
Postat av: Ryggälskaren

Fint skrivet, blir helt rörd ju <3

2010-01-26 @ 07:00:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0