"What the fuck?"

Alltså, inte för att låta allt för "bitter", men det är ju ett jävla skämt. Inte på över 10år har vi haft ett så DÅLIGT bidrag, och nu verkar i alla fall "Norges "Aftonposten" hylla "Anna" Det påstår att hon kommer vinna hela ESC.



Nä, jag är övertygad, vi kommer inte äns ta oss igenom semifinalen iår, och de är väl egentligen skit samma med tanke på vad vi skickat, men har någon annan än jag inset faktum hur tråkig festivalen blir om vi inte är i ESC-final? Då får vi inte rösta äns.

Nä, jag säger det ofentligt högt och öppet här. Vinner "This is my life" - Anna Bergendahl ESC 2010 så ska jag åka >Vasaloppet 2011<, med andra ord... de lär aldrig ske.


Anna Bergendahl - This is my life (live)

PS. >>>Avskyr hennes jävla röda "converse" skor<<<DS.


Kommentarer
Postat av: Elias

Inte för att jag är så insatt i schlager (hörde låten för första gången nu) eller bryr mig överhuvudtaget om schlager i allmänhet, men visst är den här bra mycket bättre än de senaste bidragen vi skickat? Marlena Vad-hon-nu-hette-man och Charlotte Perellis låtar var ju inte direkt några mästerverk om man uttrycker sig snällt.

2010-04-20 @ 17:42:52
URL: http://adventuresofelias.blogg.se/
Postat av: Diana

Ja, vem fanken har på sig "CONVERSE" skor till en sån klänning på ett sånt himla framträdande?!skakar bedrövat på huvudet

Är jag den enda som tycker hon låter precis som Dido förresten? :O



Hoppas allt är bra med dig annars! :)

2010-04-20 @ 18:37:34
Postat av: Ryggälskaren

Jag ska se till att du åker vasaloppet 2011 ;) Jag ska rösta med tusen kilometer i timmen på 200 olika telefoner :D Och allt bara för att jävlas! :D Kram

2010-04-20 @ 19:12:06
Postat av: Caroline

Jag håller med dig till 100%, gillar inte låten och jag gillar inte henne heller (kan egentligen inte säga så med tanke på att jag inte känner människan men ändå)

2010-04-21 @ 20:42:16
URL: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0