Sista chansen ...

Först till kvarn... endast SJU stycken exemplar kvar av förstaupplagan av deburomanen ... "En Morgondag I Tystnad" Jag har varit i kontakt med mitt förlag idag, har äntligen fått set lite försäljnings sifror, och dom är mycket glädjande. Det känns som att "folkmunen" & övrig PR gjort sussen, det säljs i snitt 2-7böcker per dag.




Som vida jag vet är cdon.com biligast än så länge.

Bokus / 194:-

Litenupplaga / 179:-

Adlibris / 178:-

Bokia / 177:-

Cdon / 169:-


Till er alla där ute som köpt boken, TACK för ert stöd, och lämna gärna ett avtryck här eller på annat håll.
>Kram<

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej. Jag tänkte bara säga att jag har läst din bok och den är den bästa bok jag har läst på länge! Ja la mig bara en kväll och lästa hela boken, jag kunde inte lägga ifrån mig den, jag både ler och gråter när jag läser boken, och man kan säga att du verkligen har några Riktiga vänner! Sen är jag själv en person som gillar att skriva men eftersom att jag har dyslexi så blir det att jag håller mitt skrivande för mig själv, men du inspirerar en att bara fortsätta skriva och vara stålt när man visar den det man skrivit för andra, ens det är lite stavfel här och där=) Allt som allt en väldigt bra bok och jag kommer att läsa din nästa=)

Kram Frida

2010-04-25 @ 21:38:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0