Kom ihåg varför påsken "firas"

Påsken är kommen, och många blir lediga och far till fjällen. Önskar jag också kunde, om jag hade tid och råd. Men får en ass mysig vecka, älsko är här. OBS! var extra uppmärksam idag vad ni hör och får för information, tänk på dagens datum "1:a April" OBS!



Btw, Grattis till alla EMO´s där ute i världen, idag har ni nationaldag, "Skärtorsdag"



Annars har jag endast kvar och tillägga. Njut av vädret och påsken, men glöm inte varför vi alla är lediga, kom ihåg varför påsken finns och varför vi "firar" den. Oavsett vad man vill och tror på så tror jag att vi alla kan vara eniga om att manen "Jesus" funnits på vår jord, vandrat, lidit och dött på korset. Oavsett om han är guds son, Messias och en man fylld av undrets kraft, som sagt, oavsett vad vi vill tro. Så dog denna man "Jesus", han led för oss andra.


Oh Laura - release me


GLAD PÅSK på er alla.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0