Facebook´s vänner

Dags att solla i din vän lista?



Jag vet inte, antigen är jag allmänt jävla less, eller så stör jag mig helt enkelt på folk som ska vara vän med alla och ingen. Om man över huvud taget inte vet vem en person i fråga är, hur kan man då acceptera en vändförfrågan? för att man har 1,2,3....10,20 gemensamma vänner? (då bör vi vara vänner?...ööhhh) Eller för att... hmmm, han/hon var ju snygg.... eller...hmmm... han/hon är med i samma "fan" klubb?



NEJ! Dissa "vänner" du inte vet av!


Mina vänner är:
*Familj
*Släkt
*Släktens bekanta
*Riktiga vänner
*Kompisar
*Chattvänner
*Bloggvänner
*Klasskamrater
*Konfirmand kamrater
*Arbetskollegor

...alla dessa...
...Det flesta...
!!! FOLK JAG MÖT I VERKLIGA LIVET !!!



Leave Me Alone - Michael Jackson


Kommentarer
Postat av: Phia

Men jag då? Vart är jag då? ;)

2010-04-19 @ 22:43:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0