Gud Jul


Snart nytt år, snart nya tider, nya utmaningar. Snart inne i 10-talet, jag som känner att vi nyligt gick in i 00-talet och ett byt millennium. Tiden går allt för fort, allt för fort. Och idag är det Julafton... Igen.


Jag vill passa på och tacka alla läsare för stöd och önska er en rikrigt stämningsfull och lugn Julafton. Glöm inte bort att Julafton är så mycket mer än ”måsten”, så mycket mer än god mat och presenter. Vänner, familj, partners, ja alla människor runt om dig, även dom som inte längre finns. Tillsammans med dom utgör man Julen. Och för dom som inte är religiösa så kan vi ju också påpeka utan att pracka på tro att det är Jesus födelsedag, så grattis!, du blir 2010år i år.

Och hur nu än Julen blir, så vill jag dela med mig av min favorit JUL-låt alla kategorier.
Den påminner och säger mycket om det senaste halvåret som jag nu med nytt år lägger bakom mig.



GOD JUL /
Kram /

Alexander

Kommentarer
Postat av: Siv

God jul på dig med...och 1000 tack för insatsen! Det fixade du förträffligt!

2010-01-03 @ 00:18:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0