100 första exemplaren signerade till ... ?

Hej Hej bloggen.

Kul att folk ”hittar” tillbaka till bloggen efter en längre period av ett bristande engagemang från min sida. Kul också att flera påpekat hur kul de ska bli med mitt bok släpp. Här om dagen avslöjade jag att det som tagit min tid förutom, vänner, familj och övriga hobbys är en ROMAN.

Ja, du hörde rätt.

Det finns så mycket jag velat, och nu ska de bli av. Jag sitter även denna kväll och slut- redigerar.

Förhoppningsvis kommer den vara klar i december, rättad och genomläst av (hemlig person) i januari, och tryckt och klar för försäljning i början av februari 2010.

 

 

 

Jag hade tänkt att numrera det 100 första exemplaren och signera dom för mina ”fans”

Jag hade därför nu tänkt mig höra efter lite... är det någon som redan nu vet att dom kommer vilja köpa [Alexander Burmans – (självbiografi) ROMAN, signerad och numrerad?]

Lägg isf en kommentar så jag vet vem jag ska lägga undan en bok åt ^^


Kommentarer
Postat av: Linda Granström Lindgren

klart jag vill :) hur coolt skulle inte det vara?!

2009-12-14 @ 22:22:18
Postat av: hemlig

Det här lät ju jättespännande! Kan du inte skriva en teaser så man får en uppfattning om vad boken handlar om?

Är den självbiografisk eller helt påhittad? Vem har inspirerat dig? Jag vill veta allt!

2009-12-15 @ 22:19:22
Postat av: Patrik

Klart jag vill ha ett ex av ditt mästervärk :)

ser fram emot den :)

'hihi

2009-12-18 @ 00:48:26
Postat av: siv

Visst vet du det!?

2009-12-20 @ 01:26:30
Postat av: Kajsa

Hoppas du vet att jag vill ha den signerad och köpa den! :D Älskar dig puss!!!

2009-12-20 @ 13:41:42
URL: http://kottepotte.blogg.se/
Postat av: Ina

Jag jag jag!! :D

2009-12-23 @ 00:04:42
URL: http://inalc.blogg.se/
Postat av: Robert W. Loos

me, me, me, me, me!

2010-01-09 @ 17:25:32
URL: http://robertloos.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0